środa, 1 lutego 2012

Odwracanie trendów



Szanowni Państwo,

Udało się!

Według najnowszych danych GUS  liczba rozwodów w III kwartale 2011 roku spadła do poziomu 14,1 tysiąca, to znaczy do wartości najniższej od roku 2004 !
Trzeci kwartał to również start, ale i szczyt medialny naszej kampanii  "Rozwód? Przemyśl to." Uważamy, że to nie jest przypadek ale efekt wspólnego Państwa i naszego zaangażowania w ten jeden z najważniejszych problemów społecznych w naszym kraju. Dla nas to także dowód i wzmocnienie motywacji na przyszłość, że warto podejmować każdy wysiłek i zmaganie by kolejnymi kampaniami społecznymi wzmacniać rodzinę, małżeństwo, rodzicielstwo i wychowanie dzieci.
Nasza nowa kampania ma pokazać małżeństwo kobiety i mężczyzny jako fascynujący projekt na życie. Chcemy afirmować zaufanie, odpowiedzialność i poświęcenie jako oczywiste źródło szczęścia bliskie każdemu człowiekowi. Chcemy nowoczesnym językiem i w nowoczesny sposób opowiedzieć młodym ludziom o tym czego nie ceni już współczesna kultura.

Na początku stycznia rozpoczęliśmy akcję zbierania funduszy na ten cel. Państwa hojność nas nie zawiodła i prawie piętnaście tysięcy złotych, które wpłynęły z drobnych darowizn wielu osób pozwala przystąpić do badań, które posłużą do sformułowania najskuteczniejszego przekazu kampanii. Dziękujemy w tym miejscu wszystkim dotychczasowym darczyńcom.
W kolejnym kroku zrealizujemy produkcję spotu telewizyjnego, który tak jak poprzednio będziemy chcieli emitować w telewizji publicznej oraz telewizjach komercyjnych. Na koniec opracujemy raport o sytuacji małżeństw w Polsce.

Ufamy, że to kolejne i tym razem bardzo konkretne, bo oparte na danych statystycznych, potwierdzenie skuteczności naszej pracy zachęci Państwa do wspólnego wysiłku w przygotowywaniu nowej kampanii. Wierzymy, że odwracanie trendów niekorzystnych zjawisk społecznych to niezwykła przygoda, w której zechcą Państwo wziąć udział. Najprostszym sposobem jest wsparcie Fundacji. Wpłata 100, 50 czy choćby 10 złotych na ten cel dokonana przez setki a może i tysiące adresatów naszego newslettera pozwoli zebrać potrzebne jeszcze ok. 180 tys. złotych  na zrealizowania wszystkich zamierzeń.


Zachęcamy też do odwiedzania naszej strony internetowej. Uruchomiliśmy nowy dział wiadomości zagranicznych gdzie publikujemy krótkie notki ze świata stanowiące przegląd wydarzeń z interesującego obszaru zmagań o utrzymanie klasycznej definicji małżeństwa oraz szeroko rozumianej troski o dobro rodziny.

Tych z Państwa, którzy są już aktywni na Tweeterze zachęcamy do śledzenia naszego tweeterowego profilu, tym którzy nie mają tam jeszcze swojego konta polecamy tę formę komunikacji i wymiany informacji. Można dołączyć też do nas na Facebooku.

Dziękujemy za każdą złotówkę i każdą minutę poświęconą tej sprawie.

Łącząc wyrazy szacunku serdecznie pozdrawiamy.
Paweł Woliński

Fundacja Mamy i Taty, ul. Długa 23/25, 00-238 Warszawa, tel. +48519366644
Alior Bank   40 2490 0005 0000 4520 3441 2862
Otrzymują Państwo niniejszą wiadomość, ponieważ wyrazili Państwo zgodę na korespondencję z Fundacji Mamy i Taty. Jeśli chcą Państwo odwołać udzieloną zgodę prosimy o kliknięcie tu.