środa, 16 listopada 2011

Jak pomóc młodym Polakom w najważniejszej życiowej decyzji? Potrzebujemy jeszcze 500 wywiadów telefonicznych



Szanowni Państwo,

Od początku listopada trwa billboardowa część kampanii "Rozwód? Przemyśl to." Główny przekaz akcji jest obecny na billboardach i citilightach w blisko 700 lokalizacjach ponad osiemdziesięciu miast całego kraju! Tę imponującą listę miejscowości oraz wzory plakatów można znaleźć na naszej stronie. Tak szeroki zasięg oddziaływania stał się możliwy dzięki niezwykłej hojności wielu z Państwa. Wszystkim, którzy swoją ofiarnością i zaangażowaniem przyczynili się do tego istotnego poszerzenia rozmiarów przedsięwzięcia serdecznie dziękujemy. Akcja billboardowa spotkała się z życzliwym zainteresowaniem mediów lokalnych. Polecamy Państwa uwadze ciekawy materiał w TV Silesia.

W tym tygodniu rusza planowane wcześniej badanie, czy i na ile zmieniło się postrzeganie rozwodów w wyniku kampanii oraz w jakim stopniu upowszechniła się wiedza na temat ich długoterminowych skutków dla dzieci. Zadamy też pytania niezbędne do opracowania strategii naszej przyszłorocznej kampanii. Z kontaktów z osobami szukającymi pomocy w sytuacji kryzysowych widzimy, jak wiele małżeństw,  mimo coraz wyższego średniego wieku przyszłych małżonków, zawieranych jest dzisiaj pochopnie ale także jak dużo obaw mają pary żyjące bez ślubu. Czy hasło "Małżeństwo? Przemyśl to." staje się obecnie bardziej aktualne? Jakie znaczenie w tych trudnych czasach ma trwałość związków?Jak pomóc młodym Polakom w tej najważniejszej życiowej decyzji? 
Z około 30 tysięcy złotych, które są potrzebne na sfinansowanie badań zebraliśmy już blisko 11 tysięcy. Badania prowadzone są metodą wywiadów telefonicznych na reprezentatywnej próbie 800 respondentów przez renomowaną pracownię badań społecznych. Koszt wywiadu z jednym respondentem to niecałe 40 złotych. Brakuje nam zatem kwoty na realizację blisko 500 wywiadów. Wierzymy, że dzięki Państwa pomocy uda się dokończyć ten etap wspólnych - naszych i Państwa - działań. Tym, którzy zechcą wspomóc, większą liczbą wywiadów, serdecznie dziękujemy. Wszystkich, dla których to zbyt duży wysiłek prosimy o choćby symboliczną wpłatę. Każda nawet najmniejsza kwota ma sens.


Jeśli nie możesz pomóc osobiście prosimy przekaż naszą prośbę znajomym.  Dołącz też do nas na Facebooku.
Dziękujemy za każdą złotówkę i każdą minutę poświęconą tej sprawie.

Łącząc wyrazy szacunku serdecznie pozdrawiamy.
Paweł Woliński

Fundacja Mamy i Taty, ul. Długa 23/25, 00-238 Warszawa, tel. +48519366644
Alior Bank   40 2490 0005 0000 4520 3441 2862