Szanowni Państwo,
Rusza billboardowa część kampanii Rozwód? Przemyśl to. Od 1 listopada będziemy obecni na 172 citilightach i 300 billboardach w 8 największych miastach Polski. Wszystko dzięki ofiarności tych z Państwa, którzy odpowiedzieli na nasz apel. W ciągu ostatnich 2 tygodni otrzymaliśmy w sumie ponad 15.000 złotych drobnych darowizn. Pozwala to na sfinansowanie wyklejenia 100 billboardów i montaż prawie 100 citilightów. Serdecznie dziękujemy wszystkim darczyńcom, którzy zasilili budżet tego działania.
Kampania dobiega końca. Z ogromnej ilości maili i telefonów, od osób, które pod jej wpływem zdecydowały się ratować swoje małżeństwo, widać jasno, że wspólny, nasz i Państwa, wysiłek przyczynia się do oszczędzenia traumy związanej z rozwodem setkom a może i tysiącom dzieci z bolesnej liczby 60 tysięcy, które każdego roku doświadczają rozpadu rodziny. Dla nas to bardzo wyraźny sygnał, że występowanie w sprawach tej wagi ma ogromne znaczenie, zarówno w wymiarze osobistym dla małżeństw ale też w szerszej perspektywie społecznej. Dobry odbiór kampanii zarówno wśród zagrożonych rozwodem ale także w mediach oraz wśród sponsorów i partnerów instytucjonalnych zawdzięczamy w dużej mierze trafnym analizom i rekomendacjom płynącym ze zleconych przez Fundację badań społecznych, które poprzedziły kampanię. W ocenach efektywności także nie poprzestajemy na własnych intuicjach. Ostatni etap kampanii to badanie ex post. Zlecimy zbadanie, czy i na ile zmieniło się postrzeganie rozwodów w wyniku kampanii oraz w jakim stopniu upowszechniła się wiedza na temat ich długoterminowych skutków dla dzieci. Zadamy też pytania niezbędne do opracowania strategii przyszłorocznej kampanii, nad którą już rozpoczęły się prace. Pełny koszt badania to ok. 30 tysięcy złotych. Wierzymy, że dla Państwa podobnie jak dla nas namacalność rezultatów jest wystarczającą motywacją do kontynuowania wysiłków. Z tą wiarą zwracamy się o pomoc w ich sfinansowaniu. Badania są prowadzone metodą wywiadów telefonicznych na reprezentatywnej próbie 800 respondentów przez renomowaną pracownię badań społecznych. Koszt wywiadu z jednym respondentem to niecałe 40 złotych. Tym z Państwa, którzy zechcą nas wesprzeć, szczególnie większą liczbą wywiadów, serdecznie dziękujemy. Tych z Państwa, dla których to zbyt duży wysiłek prosimy o choćby symboliczną wpłatę.
Każda nawet najmniejsza kwota ma sens.
Jeśli nie możesz pomóc osobiście prosimy przekaż naszą prośbę znajomym. Dołącz też do nas na Facebooku.
Dziękujemy za każdą złotówkę i każdą minutę. Działajmy razem, bo każde wsparcie się liczy!
Łącząc wyrazy szacunku serdecznie pozdrawiamy.
Paweł Woliński
Fundacja Mamy i Taty, ul. Długa 23/25, 00-238 Warszawa, tel. +48519366644
Alior Bank 40 2490 0005 0000 4520 3441 2862