czwartek, 15 maja 2014

Dość nachalnych reklam suplementów na erekcję! ZAREAGUJ!

 DOŚĆ OBSCENICZNYCH REKLAM DLA DZIECI

Prawdziwą plagą stały się ostatnimi czasy reklamy stymulantów poprawiających sprawność seksualną. Zarówno dorośli, jak i dzieci – najmłodsi słuchacze stacji radiowych – wielokrotnie wysłuchują w ciągu dnia informacji o „poprawianiu erekcji”, „nabieraniu ochoty na seks” i byciu „sprawnym seksualnie zawsze i wszędzie”. Reklamy te bez żadnych ograniczeń emitowane są przez całą dobę. Wiedzą o tym wszyscy rodzice, których dzieci zostały narażone na tego typu przekazy.

W godzinach pomiędzy 6 a 20, tylko w marcu, wyemitowano 1353 reklamy suplementów wspomagających potencję. Emisje miały miejsce w 32 stacjach radiowych (lokalnych jak i ogólnopolskich): RMF FM, Zet, TOK FM, Vox FM, WAWA, Antyradio, Eska, Zet Gold, Złote Przeboje, Rock Radio.

Zareaguj! Weź udział w akcji. Skorzystaj z prostego formularza i wyślij do nadawców apel o zmianę praktyki biznesowej.