środa, 28 marca 2012

Każdą Twoją złotówką pozyskujemy kolejnych 13 w mediach.




Szanowni Państwo,

Nasza ubiegłoroczna kampania "Rozwód? Przemyśl to." została 23 marca nagrodzona Tulipanem w kategorii inicjatywa społeczna przez Fundację Narodowy Dzień Życia.Serdecznie polecam krótką fotorelację z wręczenia nagród.

Nie mam najmniejszych wątpliwości, że to nagroda przede wszystkim dla tych, którzy swoim wsparciem, nie tylko finansowym, umożliwili zrealizowanie tego projektu. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za każdą złotówkę i każdą minutę darowaną Fundacji.

Zapewne nie wie Pan, że dzięki ok. 270 tys. złotych zebranym na kampanię "Rozwód? Przemyśl to." pozyskaliśmy w 2011 roku emisje w TV i radio oraz powierzchnię na billboardach o wartości prawie 3,5 mln złotych. Mówiąc inaczej za pomocą każdej złotówki podarowanej Fundacji udało się pozyskać kolejnych 13 złotych w mediach.

Na początku marca pisałem Panu o nowej kampanii, nad którą obecnie pracujemy. Chcemy afirmować wśród młodych Polaków małżeństwo i rodzicielstwo. Jesteśmy w trakcie badań, które jasno pokazują, że instytucja małżeństwa ma dzisiaj wielu przeciwników a dzieci postrzegane są jako bariera w rozwoju i samorealizacji małżonków. Pracujemy w tej chwili nad produkcją spotu telewizyjnego oraz kampanią w internecie.

Niestety nadal brakuje środków na realizację tego etapu przygotowań. Wiem, że podobnie jak w zeszłym roku tak i obecnie możemy liczyć na pomoc i hojność wielu życzliwych nam osób.
Wierząc, że w tym gronie również Pan zechce wnieść swój wkład bardzo proszę o wsparcie.

Wpłaty można dokonać on-line, zajmuje to nie więcej niż 2 minuty.

Gdyby każdy z naszych sympatyków zechciał  podarować choćby 5,10 czy 15 złotych moglibyśmy przygotować kilka razy lepiej widoczną i tyleż skuteczniejszą kampanię niż poprzednia.


Licząc na Pana gotowość udziału w zmienianiu postaw młodych Polaków jeszcze raz bardzo proszę o wszelkie możliwe wsparcie naszej inicjatywy.

Z wyrazami szacunku
Paweł Woliński




Paweł Woliński - Prezes Zarządu

Wyzwania w nowej kampanii.
Według badanych - Małżeństwo to:
  • rutyna, obowiązki, wysiłek,
  • brak spontaniczności, niezależności i dialogu,
  • brak satysfakcji i wrażenie przytłoczenia,
  • brak wsparcia i walka z małżonkiem jako swoistym wrogiem.
Dzieci w małżeństwie:
  • pogłębiają poczucie monotonii,
  • osłabiają wieź między małżonkami w sferze intymnej,
  • stwarzają u mężczyzn poczucie odrzucenia przez kobietę.
Potrzeby w nowej kampanii.
Koszt ok. 200.000 złotych w tym:
  • badania - 40.000 zł
  • produkcja - 78.000 zł
  • outdoor - 62.000 zł
  • raport - 20.000 zł
Mamy już ok. 50.000 złotych w tym:
  • osoby fizyczne - 46.000 zł
  • instytucje - 4.000 zł
Brakuje 150.000 złotych -
zostań Dobroczyńcą!