Szanowni Państwo, | |||
Nasza ubiegłoroczna kampania "Rozwód? Przemyśl to." została 23 marca nagrodzona Tulipanem w kategorii inicjatywa społeczna przez Fundację Narodowy Dzień Życia.Serdecznie polecam krótką fotorelację z wręczenia nagród. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że to nagroda przede wszystkim dla tych, którzy swoim wsparciem, nie tylko finansowym, umożliwili zrealizowanie tego projektu. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za każdą złotówkę i każdą minutę darowaną Fundacji. Zapewne nie wie Pan, że dzięki ok. 270 tys. złotych zebranym na kampanię "Rozwód? Przemyśl to." pozyskaliśmy w 2011 roku emisje w TV i radio oraz powierzchnię na billboardach o wartości prawie 3,5 mln złotych. Mówiąc inaczej za pomocą każdej złotówki podarowanej Fundacji udało się pozyskać kolejnych 13 złotych w mediach. Na początku marca pisałem Panu o nowej kampanii, nad którą obecnie pracujemy. Chcemy afirmować wśród młodych Polaków małżeństwo i rodzicielstwo. Jesteśmy w trakcie badań, które jasno pokazują, że instytucja małżeństwa ma dzisiaj wielu przeciwników a dzieci postrzegane są jako bariera w rozwoju i samorealizacji małżonków. Pracujemy w tej chwili nad produkcją spotu telewizyjnego oraz kampanią w internecie. Niestety nadal brakuje środków na realizację tego etapu przygotowań. Wiem, że podobnie jak w zeszłym roku tak i obecnie możemy liczyć na pomoc i hojność wielu życzliwych nam osób. Wierząc, że w tym gronie również Pan zechce wnieść swój wkład bardzo proszę o wsparcie. Gdyby każdy z naszych sympatyków zechciał podarować choćby 5,10 czy 15 złotych moglibyśmy przygotować kilka razy lepiej widoczną i tyleż skuteczniejszą kampanię niż poprzednia. Paweł Woliński
|